Work work

Som jag skrev i ett inlägg i går så är det väldigt intensiva dagar på jobbet just denna vecka pga "högtrafiken", när jag kommer hem från arbetet så har jag ganska ont i kroppen och inte mycket ork att göra annat än att laga mat och fixa matlåda, resten utav kvällen blir det mest bara vilande i sängen framför tv´n. Därför har det inte kommit upp någon ny tävling än, men på fredag så är jag trevlig nog ledig och då ska jag ta tag i den biten. Planen är en goodiebag med varierat innehåll, så jag ska se till att fota och skapa en "tävlings-bild" på fredag!

Nu måste jag däremot gå iväg och handla för när jag öppnade kylskåpet så såg jag att det knappt fanns nånting för att kunna laga middag/matlåda.

 

Här är två bilder på mig från i helgen som jag fixat till genom pixlr.com Den sidan är väldigt bra tycker jag, när man inte har photoshop så är det perfekt att kunna "pimpa" sina bilder på ett snabbt och enkelt sätt.



Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en bra kväll!:D

2012-03-13 @ 18:49:02
URL: http://bruudar.blogg.se/
Postat av: joanna-livet med Aspergers syndrom!



svar: kul att du ville vara med i dagens blogg! en vinnare är nu utsett så går in och se om de är du eller passa på att anmäla dig till morgonstävling:)



Ps. Ett tips är att följa mig på bloglovin/blogkeen för att se direkt när det kommer upp nya tävlingar:)

2012-03-13 @ 21:03:06
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0