Torsdag

God förmiddag! Det blev en lång dag på jobbet i går med flera möten och när jag kom hem så var jag så slut att jag däckade i sängen resten utav kvällen. I dag är både jag och sambon lediga, tror inte att vi har några storartade planer för dagen än såvida vi inte gör något spontant. Jag ska iallafall pyssla med att dra vinnarna till tävlingen som nu är avslutad, den jag drar först får förstapris och den jag drar sedan får alltså andrapriset, piece of cake! Jag har även börjat samla ihop saker till den kommande tävlingen som ska bestå utav en goodiebag och hittills i potten så finns det ett nagellack, eyeliner, ett halsband och armband. More to come :) Nu ska jag dricka en kopp kaffe så att man vaknar till liv igen. Tack alla som ville vara med i min tävling förresten, jättekul. Hoppas att ni får en bra dag i skolan / på jobbet etc.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0