Until midnight

Om man vill ha chans att vinna skönhetsproverna i min tävling här i bloggen så har man som sagt till midnatt på sig. Denna gång är det heller inte bara 1 vinnare utan ett första och ett andrapris. Jag har börjat fixa lite med nästkommande tävling och det priset kommer att bestå utav en goodiebag med både smycken och skönhetsrelaterade produkter. Jag har inte samlat ihop allt och fotat något än men jag ska försöka att ha den tävlingen uppe så snart som möjligt efter att vinnarna i den som pågår nu har presenterats. I morgon jobbar jag långdag men på torsdag är jag ledig från jobbet så jag ska fixa lite med det då hade jag tänkt!

 


Kommentarer
Postat av: Matilda Tilly (:

Åhhhh, goodiebags <3

2012-02-28 @ 21:44:31
URL: http://cookievirus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0