Glossybox Mars

I går så sov jag bokstavligen talat bort dagen dessvärre, känner mig lite piggare i dag men fortfarande illamående. Är ganska så säker på att det har med höjningen utav min medicin att göra, man kan få en hel del jobbiga biverkningar, tack och lov så brukar det gå över efter några dagar.
Jag har fått svar från Glossybox angående den saknade produkten i mitt paket nu. Det står alltid på ett produktkort i boxen vilka produkter som ska skickas med och därför kunde jag se att det var L'Occitane Shea Hand Cream som saknades. De skulle iallafall skicka hem den till mig i början av nästa vecka.
Jag planerar att fortsätta prenumerera på denna box och det kostar totalt 139 kr i månaden, då får man månadsvis hem ett paket med fem skönhetsrelaterade produkter som väljs ut efter en skönhetsprofil som man själv skapat på deras hemsida,
kolla in den HÄR!

De produkter som annars var med i boxen är:
Maria Nila Swedish Therapy Oil
Fruit Gorilla & Friends Caring Lipbalm
Mádara Ecocosmetics Toning shower soap
Mádara Ecocosmetics Moisturizing lotion
En provförpackning med Ekorrens ekologiska smågodis




Kommentarer
Postat av: Camilla

Jahaaa! Då förstår jag, slarvigt av dem! Skönt att du får den hemskickad. :)

2012-04-01 @ 16:44:09
URL: http://thisiscamilla.blogg.se/
Postat av: Nilma

Ah, skönt att du får hem den i alla fall, gillar den skarpt!

2012-04-01 @ 17:08:15
URL: http://www.nilma.se
Postat av: Anonym

asså är det värt det? Med glissybox... Eller asså är det BRA produkter??

2012-04-01 @ 17:53:50
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



Ta jättegärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där hittar du spännande brittiska märken!



Vänliga Hälsningar,

Miss Alicia

2012-04-02 @ 15:04:11
URL: http://missalicia.se
Postat av: BeautyLana

Allt måste vara rätt, och det är klart att du får den femte produkten :-)

Hur gillar du mars Glossy Box?

2012-04-06 @ 12:24:57
URL: http://www.beautylana.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0