Parfymprov Britney Spears Radiance

Om man handlar för över 600 kr hos Eleven under helgen så får man med ett 10 ml parfymprov av Britney Spears Radiance om man uppger koden BRITNEY i kassan.

 

Synd att detta erbjudande inte fanns uppe när jag gjorde min beställning tidigare i veckan. Jag är dels ett stort Britney-fan och sen så brukar hennes parfymer dofta väldigt gott. Just Radiance har jag faktiskt inte luktat på ännu så det hade varit kul att testa.

När jag är inne på Kicks och andra parfymaffärer så brukar jag oftast gå och lukta på nyinkomna dofter, men det är så lätt hänt att alla dofter blandas samman när man går runt där bland hyllorna. Läste någonstans för länge sedan att hjärnan bara kan ta in ca tre olika dofter efter varandra, om man luktar på fler parfymer än det så kan man inte urskilja den rätta doften till slut. Därför föredrar jag att lukta på parfymprover en åt gången hemma istället för i parfymbutikerna.

 

 


Kommentarer
Postat av: Jessica

vad kul! Jag lägger till dig nu också :)

2011-09-16 @ 23:21:56
URL: http://iamawesomee.blogg.se/
Postat av: Elin

Bloglovin byte? :)

2011-09-17 @ 11:14:43
URL: http://klaraochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0