Paket

Kom precis hem från jobbet, det är mycket att göra och många är sjuka så det har blivit övertid hela veckan. I morgon ska vi dessutom ha arbetsplatsträff så då blir det en heldag från 6.00-16.00.

 

Snart ska jag knata upp till Gränby centrum för att hämta ut mitt paket från Eleven som kommit, väldigt snabb leverans måste jag säga! Det ska bli spännande att äntligen prova Cicatrix ärrsalva och se ifall den gör något underverk för mina operationsärr som jag har i bröstvecken. Jag tejpar fortfarande ärren men tänkte att det kanske går att varva med tejp och salva för bästa resultat.

 

 



Kommentarer
Postat av: matildaa

joo, jag tror det är så, men tack så mycket :)

2011-09-14 @ 16:21:06
URL: http://matildathors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0