Maria Montazami for Make Up Store

Som de flesta kanske redan vet så har Hollywoodfrun Maria Montazami lanserat ett eget läppstift i samarbete med Make Up Store. Hon har valt nyansen själv och läppstiftet kan köpas för 170 kr på Kicks och i Make Up Store butikerna.

 

Jag använder mest bara lipgloss och lipbalm men jag är bra sugen på att testa detta. Det ser ut att vara en ganska neutral men ändå vacker nyans. I Kicks webshop så är läppstiftet redan slut i lager, förhoppningsvis så kanske det går att få tag på i en fysisk butik. Nästa gång jag har vägarna förbi Kicks eller MUS så ska jag garanterat ta mig en titt. Det kanske är någon utav er som redan har hunnit få tag på läppstiftet? Skriv gärna en kommentar i såna fall vad du tyckte om färgen!

 

 

Läppstiftsdrottningen in action ;)





Kommentarer
Postat av: My heavenly life - johanna

SV: åh vad roligt! Lägger till dig med då =) kram

2011-09-13 @ 16:50:33
URL: http://www.myheavenlylife.com
Postat av: Mochride - mitt hjärtas röst

Sv: Vad kul , jag har lagt till dig också :)

2011-09-13 @ 17:01:33
URL: http://mochride.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0