iPhone

Jag har länge funderat på att skaffa en iPhone och nu har jag äntligen kommit till skott. Jag gick till 3 butiken i Gränby centrum för ett tag sedan och skaffade mitt abonnemang, fram till påsk är det t.o.m 50% på priset vilket är en väldigt bra deal. Dessvärre så hade de inte själva telefonen i lager men från att jag beställde den så tog det åtta dagar tills jag fick hem avin, hämtade ut den i går. Jag ringer inte så himla mycket utan största skälet till att jag vill ha en iPhone är främst för att kunna komma åt internet vart jag än är. Nu när man har eget företag så är det bra att kunna svara på mail m.m samtidigt som man är ute på vift :)
Bild från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0