Busy days

Herregud vad det slukar tid och ork att driva eget företag samtidigt som man även jobbar på en vanlig arbetsplats. I går när jag kom hem från jobbet så spenderade jag resten av dagen och kvällen med att skicka en massa mail till samarbetspartners, personer som vunnit tävlingar m.m. I dag har det inte blivit så mycket mailande utan nu har jag istället skickat iväg en del paket med både vinster och ordrar. Har även uppdaterat mina kunskaper inom bokföring, vilket verkligen kan behövas. Det blir mycket att stå i, men kul är det :)

Kommentarer
Postat av: Helena

tack snälla. har lagt till din blogg

2011-09-06 @ 17:13:48
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0