Preparing dinner

Håller på att laga kvällsmat, i dag blir det chicken bits och kokta morötter! Jag brukar ha detta ganska ofta i matlådan till jobbet och det är flera där som undrar hur jag står ut med att nästan aldrig ha potatis, ris eller pasta till maten. Jag har ju dragit ner på kolhydraterna under 1,5 år nu och visst var det lite knepigt att komma på goda maträtter till en början, men efter ett tag  så känns det helt naturligt att ha sallad och ägg m.m. till maten istället. Jag undviker ju inte kolhydrater helt utan till frukost brukar jag äta något mörkt fullkornsbröd. På helgerna brukar det kunna bli potatis eller pasta till maten också när man vill skoja till det lite.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0