På utbildning

Den här helgen är det full rulle hela dagarna. Jag går en utbildning till Diplomerad Friskvårdsmassör och sista delen pågår fredag, lördag och söndag detta veckoslut. Det är därför jag inte har hunnit uppdatera under dessa dagar. Jag har precis kommit hem från kursen nu och i morgon håller den på mellan 9-16. I morgon är iallafall sista kurstillfället så förhoppningsvis blir jag diplomerad och godkänd, men det ska nog inte vara några problem! Vad pysslar ni med en kväll som denna?

 

 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Måste bara fråga en sak, hur hittar du sponsorer till dina tävlingar :)? Tacksam för svar!

2011-10-16 @ 20:40:26
URL: http://missbuttercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0