Ledig

Jag har glömt att berätta att jag faktiskt har ledigt i hela 2 veckor nu. Man får ju bara spara 5 semesterdagar per år och jag hade betydligt fler dagar sparade än vad jag trodde, så detta är till och med en beordrad semester. Jag har inga direkta planer för vad jag ska göra på min ledighet men nån dag ska jag iallafall åka ner på stan och försöka hitta en ny vinterjacka, den jag har nu är både gammal och tråkig. Helst skulle jag vilja ha en vinterjacka som ser ut som en stilig kappa men dom brukar dessvärre inte hålla värmen så bra tycker jag.

 

Snart börjar Desperate Housewives :) Jag missade förra avsnittet också men det borde nog inte vara så svårt att kunna hänga med i handlingen ändå.

 

 


Kommentarer
Postat av: Sofia - Tävlingar på gång!

börjar bli sjuk :/ annars är det bra!

2011-10-18 @ 20:56:38
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Sofia - Tävlingar på gång!

vad härligt!

2011-10-18 @ 21:11:40
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0