Untitled

Gud vad skönt att det snart är helg, jag har jobbat övertid varje dag denna vecka hittills och det känns verkligen i kroppen, man blir helt punkterad. Hatar att ha ett så pass fysiskt jobb som gör att man sliter ut kroppen i förtid, men med tanke på jobbsituationen i landet i dag så får man vara glad att man har ett arbete överhuvudtaget. Hoppas på att kunna jobba med det som jag faktiskt är utbildad till snart, jag har ju trots allt pluggat på universitet i fyra år.
Hur som helst så är förkylningen mycket bättre, är fortfarande lite snuvig men det är inte alls lika illa som i går, då var jag helt däckad på kvällen. Snart ska jag ta en promenad med hunden och lämna honom hos mina föräldrar som brukar vara hundvakt på dagtid då jag och killen jobbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0