TGIF

Thank God Its Friday! Hade en väldigt lugn dag på jobbet faktiskt, inte så mycket att göra i dag så jag fick sluta enligt min ordinarie tid 11.30. Nu medans jag varit hemma så har jag varit väldigt produktiv, jag har länge funderat på att starta eget företag och känner äntligen att jag har hittat rätt affärsidé så i dag blev jag både klar med affärsplanen samt har kontaktat Drivhuset för en vägledning på tisdag nästa vecka =) Tanken är att starta en webshop med importerade produkter såsom smycken, kläder, mobiltillbehör, hobbymaterial, skönhetsprodukter etc. Jag importerar redan varor och säljer via Tradera som privatperson men detta är ett så pass stort intresse att jag vill ta det ett steg längre. Drömmen är ju att kunna leva på detta i framtiden men det lär ta tid, skönt att jag har tagit steget för att börja komma igång på allvar iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0