Tejpa ärren

När jag solar solarium  så brukar jag inte längre ha någon handduk över brösten utan jag ser till att verkligen täcka operationsärren ordentligt. Först har jag den vanliga bruna tejpen från kliniken men sen klistrar jag även på tre lager med vit tejp som man kan köpa på apoteket. På tejpen har jag även solskyddsfaktor 20. Det är väldigt viktigt att inte utsätta ärren för uv strålning, annars kan de bli mörka och fula. När jag opererade bort födelsemärken på mage och rygg för några år sedan så var jag tvungen att avstå bikini och sola i linne och baddräkt den första sommaren, men dom ärren blev iallafall jättefina, syns knappt alls.

Kommentarer
Postat av: ANNE

hur mkt kostade dina bröst? :)

2011-05-02 @ 13:50:34
URL: http://favs.se/mode
Postat av: Camilla

Sv Anne: De kostade 42.ooo kr. Väldigt mycket pengar men jag känner verkligen att det är värt det!

2011-05-02 @ 14:47:30
URL: http://getfitordietryin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0