Full effect bra

Jag har sedan en tid tillbaka varit på jakt efter Wonderbra´s full effect bra som sägs ska ge 2 storlekar större bröst. Jag har dessvärre inte lyckats hitta min storlek 75 E, utan det verkar som att jag blir tvungen att ta 80 D och sy in bh´n. Märket Wonderbra finns att köpa på Lindex men när jag tittade i affären på Gränby centrum så var denna bh slutsåld. När vi var till Bålsta i helgen så tittade jag även i deras butik samt i Lindexbutiken vid Barkarby, men där hade de inte ens märket. Den finns iallafall att köpa över nätet via Nelly, Uppercut och Asos. Jag skulle dock vilja testa den först för att se om den är stor eller liten i storleken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0