BUS

Har precis smort in mig med brun utan sol i ansiktet. Man känner sig så mycket fräschare och snyggare när man ser lite solbränd ut tycker jag. Fast jag ser det nästan som ett måste att använda BUS produkter med tanke på hur pass vit min hudfärg faktiskt är. Jag själv bryr mig inte så jättemycket om det egentligen, men jag får ofta kommentarer av människor som påpekar hur blek jag är. Både lärare, gamla klasskamrater och arbetskollegor har nämnt detta så pass mycket att jag har fått komplex över min hudfärg. Jag tycker det är fräckt att påpeka sånt, även fast de inte menade något elakt med det egentligen. Men varje gång någon säger att jag är "vit som ett lakan" så gör det ont inombords, det är till stor del därför som jag har börjat sola solarium :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0