Nu ska jag sola

I dag ska jag faktiskt ta och sola solarium hade jag tänkt. Har ätit Maxosol i 3 veckor nu + även Karoten mega den senaste veckan också. Båda tabletterna innehåller 25 mg betakaroten styck så totalt får jag nu i mig 50 mg om dagen. Upp till bevis alltså om soltabetterna ger någon verkan! Något jag däremot är väldigt noga med är att aldrig sola ansiktet, jag vill att huden i ansiktet ska vara slät och fräsch så länge som möjligt så därför undviker jag onödig strålning där. Jag använder istället brun utan sol i ansiktet 2 gånger i veckan och det funkar bra, när det är ett så pass litet område det handlar om så tycker jag inte att det är speciellt jobbigt att smörja och låta torka in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0