Gray

Längtar verkligen tills det har gått 3 månader så att jag får använda vanlig bygel bh istället för tyg behåarna. På jobbet kommer jag dock att fortsätta använda sport bh med tanke på att mitt arbete är väldigt fysiskt och då är det skönt med ett bra stöd. Men till vardags vill man ju gärna ha lite snyggare underkläder nu när man äntligen har något att fylla ut dem med ;) Tills dess så får jag nöja mig med att bara testa bygel behåar. Den grå på bilderna här under hittade jag på Lindex, minns inte vad en kostade men jag tycker att den var väldigt fin. Lindex har faktiskt ett ganska bra utbud av större storlekar också, till skillnad från exempelvis HM. När det väl är dax att köpa min första "riktiga" bh sedan operationen så ska jag iallafall ta hjälp av personalen på Twilfit eftersom jag inte har någon aning om vilken storlek jag egentligen har.

Kommentarer
Postat av: Suzy puzy

Sv: Kul att du vill vara med! :)

2011-03-31 @ 22:16:23
URL: http://susannefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0