För liten

Hittade ytterligare en utav mina gamla bikiniöverdelar. Jag trodde faktiskt att jag skulle kunna ha mina triangel-bikinisar som man knyter bak i ryggen men det finns faktiskt inte tillräckligt med tyg för det. Jag oroar mig ibland för att de känns så himla små men när man provar sina gamla badkläder m.m. så inser man verkligen hur mycket större brösten har blivit. Annars så syns det inte speciellt mycket i vanliga kläder, det är bara i underkläder och badkläder som man märker en markant skillnad tycker jag. Ska även tillägga att jag inte har rippling utan de konstiga strecken som syns nere på brösten är märken från sport bh´n som jag använder.

Kommentarer
Postat av: emma

Beundrar dig och din viktnedgång så mycket. Väger själv så som du vägde innan du gick ner i vikt, alltså ca 71-72 kg, och målvikten är 55... vägde 45 kg för mindre än 2 år sedan så allting har gått väldigt fort. Kroppen full av bristningar och ett självförtroende på botten av botten. Önskar jag hade din disciplin, men just nu kan jag inte leva utan coca-cola. Hur tragiskt? :( Åh... beundrar din styrka!

2011-03-18 @ 15:06:00
URL: http://littlemissjuicy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0