Wienerbröd

Min sambo gjorde ett spontanköp av en ny kyl / frys i helgen och hela dagen har gått åt till att installera allt, den har inbyggd ismaskin så det är därför det har tagit så lång tid att få ordning på slangar och rör. Först gick det inte att stänga av vattnet till lägenheten + att en massa andra saker har krånglat, men nu verkar allt funka som det ska tack och lov. Robins familj har varit här och hjälpt till och de hade även med sig wienerbröd. Även fast jag har min "ätardag" i dag så undvek jag faktiskt att äta något. Jag är inte så förtjust i wienerbröd och då är det bara onödigt att slösa massa kalorier på något som man ändå inte gillar, speciellt med tanke på att ett genomsnittligt wienerbröd innehåller 340 kalorier.

Bild från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0