TGIF

Åh vad skönt med helg, jag har börjat extra tidigt den här veckan (05.30) pga att det inte finns tillräckligt med utbildade operatörer som kan köra maskiner nu under semestrarna. I dag var det väldigt lugnt på jobbet så jag fick sluta klockan 9.00 enligt schema. Egentligen så känns det ju lite onödigt att åka in och bara behöva jobba ca 3 timmar men den post som väl finns måste ju ändå sorteras.
I morgon ska iallafall jag och sambon åka till hans föräldrar i Bålsta. Bilen krånglar en del nu så vi ska försöka ta oss en titt på den i hans pappas verkstad, det har börjat läcka olja så det är nog inget man klarar av att reparera själv egentligen.
Nu ska jag gå och ta en välbehövd tupplur, jag sover bara ca 5 timmar per natt under veckodagarna när jag jobbar så vanligtvis känner jag mig som en zombie när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0