Bankgiro

I dag har jag varit till Swedbanks företagskontor och skaffat företagspaketet "Bättre Affärer". Det kostar 900 kr per år och då ingår internetbank, bankgiro, företagskonto, telefonbank, bankkort, nyhetsbrev etc.  Jag försökte söka på bankgironumret när jag kom hem men det stod att det angivna numret inte fanns, man får hoppas att det är pga att det kanske tar en dag eller nåt att registreras, annars får jag lov att kontakta Swedbank igen. Detta är alltså sista pusselbiten för att webshopen ska kunna lanseras. Det kommer inte att finnas så extremt mycket produkter ute till en början, men huvudsaken att man har kommit igång, sen får man jobba sig uppåt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0