Countdown

Nu börjar det närma sig på riktigt! Jag har gjort en liten countdown kalender där jag räknar ner och bockar av dagarna fram till operationen och nu finns det liksom inte så många dagar att kryssa över längre. Helt sjukt vad tiden har gått fort egentligen. Minns när jag ringde till Art Clinic den 10 september för att boka konsultation, det var ju en evighet sedan men det känns som att det bara har gått några veckor haha.
I dag ska jag för övrigt tvätta en massa. Man ska ju dubbelduscha i Descutan tre gånger innan operationen för att döda alla bakterier och måste då sätta på sig kliniskt rena kläder varje gång så i dag ska jag tvätta både sängkläder, sovkläder, vanliga kläder samt mjukisbyxor som jag ska använda på operationsdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0