Betalning registrerad

Ringde precis till Art Clinic för att kontrollera att de har fått in betalningen. 20% av beloppet skulle betalas inom ett visst datum för att boka sin operationstid och den resterande summan skulle betalas minst tio dagar innan operationsdatum. Nu blev ju dessvärre min operation uppskjuten så betalningen gjorde jag långt innan nyår, men de hade iallafall registrerat summan och jag behövde tydligen inte ta med mig något kvitto att visa på operationsdagen.
Det känns ganska surt att det  skulle ha varit operationsdag i morgon egentligen =( Art Clinic samarbetar med narkosläkare på Akademiska sjukhuset i Uppsala och därför fanns det ingen tillgänglig. Jag vart ganska ledsen när de berättade att operationen skulle bli uppskjuten men nu känns det iallafall bättre eftersom de påpekade att de faktiskt hade försökt med alla medel att skaffa en narkosläkare till den 11/1. Men det är dåligt planerat ändå med tanke på att både jag och min sambo måste ta ledigt från jobbet. Aja, nu ska jag inte vara bitter utan istället räkna ner dagarna till den 25/1 då jag (förhoppningsvis) faktiskt ska opereras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0