Back to work

I dag var första dagen tillbaks på jobbet. Jag jobbar på Posten och varje morgon kollar man på en lista vart man ska vara stationerad under dagen och idag tyckte dem att jag skulle stå på klumpen vilket innebär att man kastar paket från ett rullande band ner i 20 olika burar som står nedanför en. Jag testade detta i en timme men sen kände jag att det började värka för mycket i höger bröst. Flera arbetskollegor tyckte att det var helt vansinningt att jag skulle vara placerad på denna uppgift när jag är nyopererad. Jag sa till lagledarna att denna form av fysiska arbete helt enkelt inte funkar just nu och då fick jag gå och sortera brev istället. Tack och lov ska jag ha ett möte med min personliga lagledare i morgon och det kan verkligen behövas för det verkar inte som att de riktigt har förstått riskerna med att sätta mig på för tungt arbete så här i början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0