7 månader

I går fyllde brösten hela 7 månader. Jag har fortfarande inte riktigt vant mig vid tanken på att jag faktiskt har silikonbröst, men samtidigt så känns det ändå så naturligt på nåt sätt. Jag känner inte av själva implantaten i kroppen överhuvudtaget och tänker knappt på att de faktiskt finns där. Det är när man tittar sig själv i spegeln utan tröja som man hajjar till och märker stor skillnad. Jag velade i så himla många år innan jag tog steget och opererade mig men jag kan säga att detta är något av det bästa jag gjort i hela mitt liv. Det går knappt att beskriva hur skönt det känns att äntligen trivas med sig själv och inte längre skämmas över sin egen kropp. Operationen kostade 42.000 kr och det har varit värt vartenda öre.

Kommentarer
Postat av: Jessica

kul med en bröstkategori! haha. Funderar själv på att fixa brösten. Intressant att läsa hur någon annan upplevde det osv:)

2011-09-16 @ 23:24:58
URL: http://iamawesomee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0