Time to get back on track

Usch, känner mig så uppsvälld och pluffsig nu efter påsken, har ätit alldeles för mycket onyttigheter. Har ju knappt hunnit träna nåt heller eftersom vi varit bortresta så jag känner ganska stor ångest. Men nu när jag är ledig fram till måndag så ska jag se till att motionera och komma tillbaka till de gamla nyttiga vanorna igen. Ska börja på en gång och sätta mig och trampa på motionscykeln framför ett avsnitt av The Girls Next Door, den serien får mig alltid motiverad att träna med tanke på hur många snygga och lättklädda kroppar som figurerar.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Tack för en underbar blogg. Vet inte hur många gånger jag har läst din kategori "Boobs" Det har verkligen hjälpt mig med mycket funderingar jag haft och även det runt om. Inte bara brösten utan allt allämnt. Jag är super glad för dig och dina bröst. Själv har jag min första konsultation den 6 Juni och jag längtar så in i bomben. Hoppas verkligen att jag kan få en operations tid så fort det bara går, vet du om man får vänta länge :) Önskar dig all lycka med dig och boobsen ^^

2011-04-27 @ 11:32:52
Postat av: Camilla

Sv Madeleine: Åh tack så mycket för din fina kommentar, blir jätteglad när jag hört sånt :)Vad kul att min blogg har kunnat hjälpa dig i dina funderingar, och jätteroligt att du har bokat din första konsultation! På vilken klinik är det? Väntetider för operation kan variera en del, men när jag pratade med Art Clinic i Uppsala innan jag skulle opereras så sa dem att väntetiden är ca 4-6 veckor, men oftast går det snabbare.

2011-04-27 @ 12:30:08
URL: http://getfitordietryin.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Jag har med vänt mig till art clinic men jag ska göra det i Jönköping som är precis nytt. Men han som kommer att vara på min konsultation jobbar i Göteborg på art clinic där. Så det känns tryggt! Men jösses vad fort man kan få en tid. Jag trodde att man skulle få vänta några månader. Hur hur länge väntade du?

2011-04-27 @ 18:55:10
Postat av: Camilla

Sv Madeleine: Jag hade redan bestämt under sommaren att jag ville opereras i januari så då fanns det ju fullt med tider när jag bokade, vet inte hur länge jag hade fått vänta annars. Dock blev min operation uppskjuten och då fick jag tid 2 veckor senare (25 januari istället för 11:e), så det verkar gå ganska snabbt att få operationstid ändå.

2011-04-27 @ 19:45:44
URL: http://getfitordietryin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0