Platt igen

När det gäller bröstimplantat så låter 425 ml (som jag har) ganska så stort men när det väl sitter i kroppen så ser det inte alls speciellt mycket ut. Det är nog en ganska "lagom" storlek anser jag, de är exempelvis väldigt lätta att dölja i kläder, nästan lite för lätt enligt min mening ;) Kolla bara på dessa bilder här under som jag tog nu under påsken. Jag har på mig sport bh´n som jag fick från kliniken då jag opererades + en helt vanlig långärmad tröja. Med sport bh under så syns det ju inte ens att jag har opererat mig, inte direkt det resultat man vill ha när man lagt ut 42.000 kr. Med vanlig bh så blir skillnaden givetvis större, speciellt ju tightare kläder man har, tack och lov! Jag ville visa dessa bilder eftersom jag vet att många som går i operationstankar oroar sig för storleken och att det ska synas för mycket i kläder på jobbet etc. men som ni ser så är det väldigt lätt att dölja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0