No tan today

Usch vad irriterad jag är just nu. Tänkte sola i dag och gick därför till bostadsföreningens lokal där det finns två solarier, de som jag alltid brukar använda. De är gamla som gatan men eftersom de ändå ger ganska bra med färg och ligger nära så har jag aldrig brytt mig om att titta efter något annat solarie-ställe. I dag ville de dock inte fungera :/ Solariet brukar alltid hoppa igång efter att man lagt i fem stycken 5-kronor men denna gång funkade det inte hur mycket jag än dunkade och tryckte på alla knappar jag såg. Det jobbiga är att eftersom detta hör till föreningens fritidsverksamhet så finns det ingen service på plats, så jag fick vandra hemåt både bitter och blek :p Egentligen borde jag kolla upp om det finns några bättre solarier här i närheten, känns dumt att ligga i ett gammalt solarium i 30 minuter när man kan få lika mycket färg av ett modernt solarium i ca 8 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0