Maxosol

Jag har ju använt Maxosol ett tag nu och jag fick en kommentar av Karolina som undrade om jag kunde beskriva hur jag upplever produkten hittills, om den ger en fin brun färg eller en orange/gul färg!
Detta är alltså endast min egen uppfattning om produkten och jag upplever inte att man får någon extra färg av att enbart äta maxosol utan att sola. Däremot anser jag att maxosol ger ett bra skydd för huden när man väl utsätter kroppen för sol. Jag är ju naturligt blek och bränner mig alltid om jag solar för länge, men nu när jag har usatt huden för mycket uv strålning (främst via solarium) så kan jag ärligt säga att jag faktiskt inte har brännt mig detta år. Vanligtvis blir jag så röd att det svider och gör ont men nu när jag äter dessa tabletter så har jag inte haft några problem alls. Färgen jag har fått av solandet är brun och ser fint ut. Jag skulle absolut rekommendera alla bleknosar som mig att börja äta maxosol inför sommaren om ni planerar att spendera mycket tid ute i solen. Den ger som sagt ett bra skydd inifrån men jag märker ingen skillnad utan uv strålning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0