Helgen

I helgen var vi ju som sagt bortresta hos min killes familj och det var ganska spännande med tanke på att jag inte har berättat för dem om min bröstförstoring. Jag hade en ganska tight och urringad tunika på mig med en vanlig bh under, utan push up. Jag tror att en del såg på en gång att jag opererat mig men det är ju inte direkt något man frågar folk om rakt ut, men de tittade definitivt lite extra. Vissa reagerade dock inte alls och märkte inget förrän jag berättade själv. Min killes ena syster märkte dock på en gång att något var annorlunda men det kan nog bero på att hon själv har implantat, antar att man tänker mer på det om man själv är "intresserad" utav det eller hur man ska säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0