Glad Påsk!

I torsdags var jag ledig från jobbet, de frågade ifs dagen innan ifall jag ville jobba extra men jag känner att jag verkligen behöver ha lite ledighet så jag tackade för ovanligheten skull nej. Sov ända till 8.30 och det gjorde att jag inte ens hann med hälften av sakerna som jag hade planerat på förmiddagen. Trampade iallafall upp till Gränby centrum för att handla saker till påskäggen och när jag kom hem så var det bara att packa för att åka över till killens föräldrar i Bålsta. När vi kom dit så böt vi vinterdäck och på kvällen så grillade vi och kollade på My bloody valentine.
I natt så har vi sovit i mina föräldrars kolonistuga och det var ganska kallt men ändå lite mysigt. Jag passade på att sola där i går eftermiddag men jag vet inte riktigt hur pass mycket solen tog egentligen, det var skönt att sitta och lyssna på musik i värmen hur som helst. I dag är vi bjudna hem till mina föräldrar på påskmiddag och efter det så bär det av mot ännu en natt i kolonistugan, dock med ett extra täcke denna gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0