70 F / 75 E

Var till Gränby centrum i går och fixade lite ärenden. Passade även på att gå in på Twilfit och ta reda på min exakta bh storlek, det har gått 11 veckor sedan operationen nu så all svullnad har ju lagt sig. Kvinnan i affären var väldigt hjälpsam och den storlek som jag landade på var 70 F / 75 E. Jag mäter 72 cm runt bröstkorgen så då kan jag ha båda storlekarna. Passade på att köpa två behåar där (den rosa och leopardfärgade) för 149 kr styck. Gick även in på Lindex där jag hittade två behåar i storlek 75 DD på rea, 99 kr för den svarta och 75 kr för den ljusrosa. Det är synd att HM inte har så stora storlekar när det gäller bh, de brukar annars ha riktigt snygga och häftiga underkläder till bra priser. Ju större storlek man kräver desto mindre utbud finns det.

Kommentarer
Postat av: Diana

Nackdelen med stora bröst, är att det är så sjukt svårt att hitta en snygg bh till ett bra pris som passar.. Tyvärr har inte Twilfit min storlek, så jag måste gå till specialbutiker, där en bh kostar en 500 kronor som billigast =(

Hoppas att din operation gick bra och att du är nöjd :)

2011-04-14 @ 15:27:10
URL: http://www.bejbie.tk
Postat av: Camilla

Sv Diana: Ja det är sant som du säger. Synd att det är så dåligt utbud på större storlekar, och till vettiga priser. Tack, jo operationen gick mycket bra och jag är supernöjd :)

2011-04-27 @ 12:39:58
URL: http://getfitordietryin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0