Boob job

Från och med nu så kommer detta inte bara att vara en viktblogg utan även en "boob" blogg. Efter många års funderande så har jag äntligen samlat modet och bestämt mig för att göra en bröstförstoring. Har insett att detta faktiskt är något som jag "måste" göra för att kunna trivas helt med mig själv. Jag bokade konsultation i fredags så den 15 november ska jag befinna mig på Art clinic för att träffa plastikkirurgen. Hoppas på att sedan få en tid för operation i januari. Känns som en evighet tills dess, men med tanke på hur mycket jag kommer att ha och göra på jobbet i december så kan jag inte operera mig förrän efter nyår. Kommer behöva vara sjukskriven i 2 veckor då jag måste undvika tunga lyft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0