Update

Usch vad dålig jag har blivit på att uppdatera bloggen, orsaken till det är nog för att det helt enkelt inte händer så himla mycket på vågen längre. Just nu väger jag 59,9 kg, vilket innebär att jag har lyckats spräcka 60-gränsen, yay! Tror nästan att kroppen börjar att säga ifrån, att jag faktiskt inte behöver tappa mer fett, jag är ju trots allt 172 cm lång så detta är egentligen en alldeles perfekt vikt för mig. När jag började med träningen och att äta nyttigt så var mitt mål just 59 kg, men nu när jag är här så känner jag mig fortfarande inte nöjd. Skulle vilja bli lite fastare i kroppen men det är så himla svårt att bygga muskler när alla "träningsmänniskor" man frågar säger olika. Får nog köra mitt eget race ett tag till och satsa på att träna för att behålla vikten, vilket kan vara precis lika svårt som att gå ner i vikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0