Sjukskrivning

Hade lönesamtal med min lagledare på jobbet i går så då passade jag även på att berätta att jag ska opereras och kommer behöva vara sjukskriven i 2 veckor någon gång i januari. Har varit lite nervös inför att berätta detta för henne men det gick faktiskt alldeles utmärkt. Jag berättade visserligen inte att det var just en bröstförstoring jag ska göra, utan jag sa bara att det var en operation där muskeltrådarna påverkas så pass mycket att jag inte får lyfta tungt på ett par veckor. Hon hade iallafall full förståelse att jag måste vila efteråt och tyckte att det var väldigt bra att jag var ute i så pass god tid. Hoppas bara inte det syns allt för mycket när man kommer tillbaka till jobbet, tack och lov så har vi väldigt pösiga arbetskläder och med en tight sport bh så borde det inte vara några problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0