Time flies by

Oj vad tiden går fort, i dag är det hela 3 veckor sedan jag ringde till Art Clinic för att boka tid till konsultation. 15 november känns fortfarande väldigt långt borta men det kan ifs vara bra att ha gott om tid på sig att samla information och bilder. Visserligen så har jag funderat i flera år på att göra en bröstförstoring och samlat på mig ganska mycket info genom åren, men nu är det ju verkligen på riktigt. Har redan skrivit ut lite bilder på mina "önskebröst" och förberett en mapp med frågor som jag ska ta med mig. Det känns som att jag är ganska införstådd med det mesta redan men man vill ju gärna veta hur läkaren hanterar komplikationer ifall nu dessa skulle uppstå.
Vad gäller vikten så ligger jag nu stadigt på 59 kg, tror att jag har hittat min idealvikt så nu gäller det bara att träna för att hålla vikten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0