Marabou vintervit

Som de flesta av oss jul-älskare redan vet så var det meningen att Marabou skulle komma ut med sin nya limited edition vinterchoklad denna vecka. Vintervit med smak av vanilj heter den. Jag har letat med ljus och lykta på både Coop och Ica i veckan men inte lyckats hitta den. Har läst på en del bloggar som jag följer att ingen annan har lyckats få tag på den heller. Jag gillar egentligen inte vit choklad men smaken av vanilj låter riktigt intressant så jag bara måste prova. Måste ju fortfarande tänka på att hålla vikten, så man får bara smaka några bitar!
På tal om jul så börjar det riktigt klia i fingrarna på mig. Jag är ett christmas freak och hade helst börjat julpynta i september ifall det hade varit ok ;) Tur att man har en sambo som hejdar en ibland.
Någon som lyckats få tag på denna?

Kommentarer
Postat av: Tomtenissans Julblogg

Ja, fattar inte att det ska vara så svårt att få tag på den...

2010-10-23 @ 19:18:36
URL: http://tomtenissansjul.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag hade precis som dig letat verkligen precis överallt, men i fredags så hittade jag den helt plötsligt både på ICA City och på ICA Maxi :D Så åk dit och köp nu! Du kommer inte bli besviken! :)

2010-10-23 @ 22:27:41
URL: http://www.sagojul.blogspot.com
Postat av: Lina

SV: Lycka till :) Och eftersom det är en special edition så är det tillåtet att ta mer en bara ett par bitar! ♥ Av choklad, blir man glad!

2010-10-23 @ 22:43:32
URL: http://www.sagojul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0