Storlekar

Har suttit nästan hela dagen och kollat runt efter bilder på en massa operationsforum. Jag har ingen aning om vilken storlek som passar mig bäst så därför försöker jag hitta bilder på kvinnor med ett likadant utgångsläge som mitt och sedan jämföra deras resultat med mina önskemål i hopp om att få någorlunda klarhet i vilken storlek på implantaten jag bör ha. Tror att 400-450 cc skulle passa mig bra då jag är ganska lång och har en bred bröstkorg, sen kan det ju hända att läkaren inte tycker likadant. Ju större implantaten är desto mer risker tar man. Främsta skälet till att jag vill operera mig är pga själva formen, men ska man lägga ut så pass mycket pengar på en operation så vill man ju givetvis även att det ska synas att man fått en större "hylla" ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0