Snart dax

Måste erkänna att jag nästan börjar bli lite nervös, det är ju äntligen dax för konsultationen nu på måndag! I dag har jag iallafall klippt och klistrat ihop det slutgiltiga kollaget med bröstbilder som jag ska visa för läkaren. Har även tagit med en del bilder på bröst som jag inte gillar, exempelvis där själva formen är alldeles för konformad eller hängig. Hoppas verkligen att Anders har förståelse för det resultat jag vill uppnå, om allt går som jag vill så försöker jag nog boka in tid för operation redan på konsultationen. Vill helst ha en tid i början av januari och det borde inte vara några problem tycker jag.
Nu ska jag fortsätta med matlagningen. Potatisgratängen står i ugnen så i kväll blir det gratäng, fläskfilé och skräckfilm. Viktigt att unna sig lite gott på helgen så att man orkar vara nyttig på vardagarna för att hålla vikten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0