Operation bokad

Nu har jag kommit hem från konsultationen! Den kändes faktiskt en aningen "stressad" men operationen är iallafall bokad, den 11 januari 2011 lägger jag mig under kniven. Storleken blev 425 cc släta high profile men jag har ännu inte bestämt ifall jag vill ha framför eller bakom muskeln. Jag var inställd på framför men kirurgen ville helst lägga bakom och pratade så himla gott om bakomplaceringar, så vi får se hur det blir. När jag kom hem så kom jag på att vi inte ens diskuterade olika hårdheter, så om det blir cohesive 1 eller 2 vet jag inte heller än. Måste ringa kliniken sen och se till att jag får komma på ett till besök för att klämma och känna lite mer på implantaten.

Kommentarer
Postat av: lisa

ALLA kirurger pratar gott om bakom tills det händer något!! varför inte lägga helt framför från början istället så slipper man bakomkomplikationerna...

2010-11-17 @ 15:54:07
URL: http://jagochminabrost.blogspot.com
Postat av: Love Oliwers mamma

Men varför lägga framför om det kan bli bra med bakom? Undrar jag LISA?

Same same..

kram Love

2010-11-17 @ 17:24:42
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0