Det går bra nu

Det går riktigt bra nu, ställde mig på vågen i helgen och den visar för närvarande 60,9 kg vilket betyder en viktminskning på 11,4 kg på lite över 4 månader. Det känns som att man borde vara nöjd snart men fortfarande så ser jag en massa saker i spegeln som jag vill förbättra. Tror egentligen inte att jag behöver gå ner så mycket mer i vikt direkt, utan nu handlar det nog snarare om att bygga muskler för att bli fastare i kroppen. Men det är just det som jag tycker är så svårt, att veta hur man ska träna och äta rätt för att bygga en fin kropp. Har tränat på dyra gym tidigare och testat på personliga tränare men jag blev snarare mer förvirrad än innan eftersom de olika tränarna sa olika saker. Att komma i form kan verkligen vara en djungel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0