Mage och armar

I dag har Robin och jag varit till gymmet igen, jag körde mage och armar. Känner verkligen hur det ömmar i benen sedan träningen i går och likadant blir det nog med armarna i morgon då träningsvärken kommer, men det är ju bara positivt egentligen.
Efter operationen så lär det dessvärre inte kunna bli något gymmande på ett tag då jag inte får träna underkroppen på ca 3 veckor, och överkroppen lär jag inte få belasta på ett bra tag framöver. Verkligen synd nu när man börjar komma in i rutin med att gå till gymmet på kvällarna, men jag tänker absolut inte fuska och riskera att förstöra läkningen så jag får satsa på promenader och cykling under tiden istället.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ska bli spännande med operationen att höra om du blir nöjd :)

2010-12-29 @ 09:48:54
URL: http://emmabroman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0