Gott nytt år!

Så var nyårsafton äntligen här. Nyår är ju en tid då väldigt många söker förändringar, speciellt vad gäller hälsan, genom att sluta röka, skaffa gymkort etc. Har ni några nyårslöften?
Jag brukar egentligen inte ge nyårslöften men i år har jag iallafall lovat mig själv att jag på allvar ska försöka ta tag i min dröm om att starta eget företag, allt förarbete är egentligen redan gjort så det enda som saknas är att skicka in papperna för att registrera firman. Har funderat kring detta i flera år men aldrig kommit mig för att ta steget fullt ut och verkligen göra det, så detta borde väl vara ett bra nyårslöfte?! Sen har jag givetvis även lovat mig själv att fortsätta vara hälsosam och hålla kilona borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0