Boobsen 4 månader

Nu när jag tittade i kalendern och insåg att det var den 25:e så slog det mig att boobsen faktiskt fyller hela 4 månader i dag! Det känns som att tiden går så himla snabbt nu. Jag minns hur jobbigt jag tyckte det var att gå runt och vänta på operationen, varje vecka kändes som en evighet och jag bockade av dagarna i en speciell nedräkningskalender som jag tillverkat själv. Efter operationen mådde jag ovanligt bra och hade knappt ont, och hittills så har jag inte stött på några komplikationer. Både operationen och allt kring den har gått väldigt bra och jag hoppas att det förblir så, det vore illa om man skulle råka få kapselbildning eller bottoming out som är det som jag mest oroar mig för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0