The boobs

Här kommer en bild som jag tog lite snabbt i går kväll, ska försöka ta lite fler bilder i dag. För tillfället så är brösten så himla tajta och hårda, längtar verkligen tills muskeln börjar släppa efter så att dem sjunker ner och får en mer rundare form, de brukar även se större ut när de väl sjunker ut på sidorna. Detta lär nog dock ta ett antal veckor så man får vänta tålmodigt. Därför är det bra att fotografera sig själv flera gånger i veckan så att man kan gå tillbaka och se att brösten faktiskt har utvecklats, det är ju så lätt att stirra sig blind annars och tycka att det aldrig händer nåt.
Lägger även upp en före bild här från i somras då jag hade min bikini som jag inte ens kunda fylla ut en A kupa på. Om jag inte minns helt fel så hade jag nog till och med skumgummi inlägg i den där bikinin, jisses vad platt man var.

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Vad har du för storlek nu?

2011-01-29 @ 12:12:43
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Camilla

Re Leia: Storleken på sport bh´n som jag fick från kliniken är 75 C, men den känns väldigt tight faktiskt så när man väl börjar använda vanlig bh så blir det nog några storlekar större.

2011-01-29 @ 17:20:04
URL: http://getfitordietryin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0