I provrummet

Jag har fått en ny hobby, att gå in i klädesaffärer och ta kort på när jag testar underkläder hehe. Jag var till HM i dag och provade lite behåar, det är fortfarande 2 månader kvar innan jag får börja använda vanlig bh med bygel så det känns inte direkt som någon idé att köpa hem någon än. Brösten är fortfarande ganska hårda och kommer nog hinna ändras en hel del tills det är dags att köpa den första riktiga bh´n. Jag provade först 75 D men den var för liten i kupan så då testade jag 80 D, den kändes bra i kupstorlek men den var alldeles för stor i underbandet, var tvungen att använda den innersta hyskan vilket inte är korrekt. Har ingen aning om vilken storlek jag egentligen kommer att hamna på, när det väl är dax så ska jag gå till Twilfit eller Triumph här i stan och få lite mer professionell hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0