Pink butterflies

Jag sökte efter bilder på fjärilar i går och hittade av en slump denna rosa väggklocka när jag googlade. Har dock ingen aning om vart man kan hitta den men klockan föll mig verkligen i smaken. Om jag fick bestämma helt själv här hemma så skulle jag garanterat ha en liknande klocka med söt design. Dessvärre så hade nog min sambo aldrig gått med på det. Nackdelen med att vara sambo är definitivt att man inte kan inreda och göra som man vill, vilket känns extra trist när man gillar just rosa och gulliga saker som jag gör. Jag har faktiskt några Hello Kitty prydnader i en hylla i vardagsrummet, man måste ju kunna kompromissa lite iallafall :)

Bild från google

Kommentarer
Postat av: June

Hejsan hoppsan!

Vad coola fjärilar ♥

Hur mår du?♥

Hoppas du vill kolla på min låtsas manga :)

2011-08-24 @ 14:28:20
URL: http://epicname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0