Vinn Carmex lipbalm - Avslutad

Tävlingen avslutad. Grattis till vinnaren Jennika!


Lottar ut ett Carmex strawberry lip balm som även innehåller SPF 15.



TÄVLINGSREGLER:

- Skriv en kommentar i detta inlägg med din e-mailadress. (1 lott)


För större chans:

- Tipsa om tävlingen i din blogg med nedanstående bild + kursiv text, se till att länkarna fungerar. (1 lott)

och / eller

- Följ min blogg på Bloglovin´ HÄR (1 lott)

och/eller

- Gilla min webshop carmella.se på Facebook HÄR (1 lott)


Skriv en kommentar i detta inlägg hur många lotter du tävlar med samt din e-mailadress. Bifoga även länken till blogginlägget om du tipsat om tävlingen i din blogg. Om du redan följer min blogg / gillar facebooksidan så gäller det givetvis som en lott. Tävlingen avslutas lördagen den 31 Mars!

 

 

"Jag tävlar om Carmex lipbalm hos getfitordietryin.blogg.se"




Kommentarer
Postat av: Emma A.

Är med och tävlar med en lott! Följer dig redan på Bloglovin!

2012-03-19 @ 16:22:34
Postat av: Paul

Jag é me :-)



Gillar din blogg på Facebook med namn paul M holm.



Följer dig nummer 169.



Ha en fin kväll!

2012-03-20 @ 21:20:38
Postat av: Jennika

Jag är meeeed! :D

Diggar din blogg extremt :)

2012-03-22 @ 21:00:26
URL: http://ppaixonada.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag är med följer dig redan på bloglovin och gillar din webbshop på fb :) (3lotter)

2012-03-23 @ 18:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0